Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

כתבת סיכום אדר-תשע"ו - חלק 2

נוה דניאל

מי שלא בנוער נווה דניאל, מפסיד! חנוכה! למרות מזג האויר הסוער יצאנו לטיול ב איזור ים המלח ירד עלינו גשם והיינו אמיצים וגיבורים עד הרגע האחרון בסיום הטיול צוות המטבח האלוף טיגן לנו שניצלים היה טיול מדהים !! בטבת התחלנו פרוייקט "חודשיפוץ" אנחנו משפצים את החדר נוער שלנו התחלקנו לועדות וכל ועדה אחראית על משו אחר אחת הועדות היא ועדת מסעדה, בה נרוויח כסף עבור חלק מקניית התכולה של חדר הנוער כל הכבוד לשמיניסטים שמובילים את הועדות את התוצאות אתם תוכלו לראות בפתיחה החגיגית של חדר הנוער: ב' אדר ב'-מוזמנים כולם!! פתחנו מועצת נוער חדשה בערב חגיגי מרגש חברה רציניים ואיכותיים שרוצים להוביל את נוער נווה דניאל קדימה נאחל להם בהצלחה גדולה! השקדיה פורחת ונווה דניאל צורחת! מסיבת טו בשבט- אירוע הפתיחה של מועצת נוער הרימו "מאסטר שבט" מטורף! כל קבוצה היתה צריכה להשיג כמה שיותר מצרכים ועם מה שהשיגו היו צריכים לבשל מנה עיקרית ומנה אחרונה עם אחד מהפירות שזכו סגל השופטים בחר קבוצה מנצחת עפ"י קרטריונים גבוהים של טעם ועיצוב המנה איל שני- מאחורייך ההצגה המעולה 'מתבגרים' הגיעה גם אלינו לערב חוויתי לקראת ציון יום גוש קטיף, נסענו למוזיאון גוש קטיף שבניצן ולאחריו קיימנו שם מלווה מלכה ושיח קצר שלנו שבת נוער או יותר נכון "נוער וקהילה" דנו בנושא וכל מה שעובר בינו לביננו hellip תפילת קרליבך בבית כנסת המרכזי של הישוב, ארוחה, שיח נוער משותף עם תושבי הישוב, קידוש ובמוצאי שבת משחק על הישוב hellip

שדה בועז

בשדה בועז לא משעמם! בתחילת החורף היינו בטדי בטיפוס קירות שילבנו את זה עם סיור בבית משפט המחוזי במהלכה נפגשנו עם שופט אחרי שיצאנו זכאים- התחלנו לדווש בטיול אופניים אדיר במועדון עשינו פעילות בנושא סמים מין אלכוהול וסגריות עוד במועדון: תרגול שיאצו מרנין סדנת כלבים ואיך הם עוזרים בצבא סדנת אקזיטים והיי טק הרצאת חוק ומשפט סדנת יצירת ארנקים מעור הרצאה על תנומת חורף של בעלי חיים תפסנו תנומה.. בצחוק כמובן, היה מרתק!

פני קדם

אז מה היה לנו? ערב ראש השנה התכנסנו ללימוד והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה לחיים! שמחת תורה הוא אירוע מאוד מיוחד בפני קדם אליו מגיעים אנשים רבים מחוץ ליישוב כדי להשתתף בריקודים השמחים עד השעות הקטנות של הלילה אנחנו, כמובן, הובלנו את החגיגות, כיאה לבני נוער השמחים בשמחת התורה היה מדהים! באסרו חג סוכות חגגנו את תום תקופת החגים בנסיעה למרכז הארץ סיירנו בדיאלוג בחשיכה במוזיאון הילדים בחולון הייתה חוויה מחוננת ומעניינת! אחרי משחק של 'בי' על הדשא, נסענו ל'היי ג'אמפ' בפתח תקווה, שם קפצצנו והשתוללנו עד שהתעייפנו היה כיף מטורף! בחנוכה נפרדנו מרועי, רכז הנוער שלנו, בסדנת גרפיטי התוצאות מרהיבות העין מוצגות על קירות מבנה היישוב, מוזמנים לראות! תודה רבה לרועי על עבודתו המקצועית והטובה בתחום הנוער בפני קדם!

הר גילה

נוער הר גילה בתנופה! לפני שלושה חודשים התחלף רכז הנוער בהר גילה לאחר מפגשי היכרות עם הוועד המקומי וחפיפה עם הרכז היוצא ערכנו מפגש פתיחה עם הנהגת הנוער במהלכו הכרנו וחשבנו לאן נוער הר גילה שואף להגיע עשינו מסיבת פתיחה מהנה וחווייתית בשיתוף עם תנועת הנוער בישוב לגילאי ז-ח בניצוחו של דיג'יי הבית של הר גילה המשכנו בפעילויות מחממות את הלב והגוף לכבוד החורף שהגיע אלינו. מבין הפעילויות: ערב תופסים קו, ערב פיצות, ערב קריוקי ערב טוסטים ועוד.. בשיא החורף נסענו לקיר הטיפוס באצטדיון טדי שם אתגרנו את עצמנו בטיפוס לגובה על קירות. בני הנוער נהנו מאוד וצברו חוויות מאתגרות ומהנות כאחד בהמשך ערכנו מסיבת פרידה לרכז הנוער היוצא שם הנוער התנסה במעגל מתופפים. הנוער למד מקצבים שונים והסברים על כלי הקשה מרחבי העולם לקראת בוא האביב נוער הר גילה מתחיל לעבוד על יציאה להתנדבות, מסיבת תחפושות מדליקה והפנינג קהילתי לפורים עוד פעילויות שמצפות לנו: תכנית כושר קרבי, העצמה וגיבוש עם עמותת אריות יהודה, יציאה לי-ם לערב קארטינג ועוד אין ספק שמגיעים אלינו ימים של עשייה והנאה.

כפר עציון

מה הולך בכפר בחנוכה נסענו לחוות אדם בטבע לפעילות גיבוש למדנו להכיר אחד את השני, להיעזר זה בזה ולתמוך בשעות הצורך בעשרה בטבת עשינו פעילות על זיכרון. למדנו שישנם אירועים בחיים שהיינו רוצים לנצור ודיברנו על כיצד נכון לזכור אותם שמענו אחד מהשני סיפורים מרגשים ושיתפנו זה את זה בחוויות ילדות בטו בשבט ערכנו מסיבה חגיגית עם חידון אינטרנטי בנושא ארץ ישראל היתה תחרות צמודה ופרסים שווים. קינחנו בפונדו שוקולד ופירות העונה. יזמנו פרויקט של ערבי לימוד ומרק אצל הרכזים בכל פעם מכינים דף לימוד בנושא הנבחר, וכמובן שיש מרק חם וטעים! בכל יום בחודשים האחרונים אנו יוצאים בשעות הערב לחלק מרקים לחיילים שעומדים בקור ושומרים עלינו הפרויקט משלב צעירים ומבוגרים יחד ונוצרים קשרים חדשים ומעניינים, וכל זה תוך תרומה לחיילים אוהבים אתכם!

ראש צורים

שואלים אותי מה היה בראש צורים? קחו אוויר  לפני הימים הנוראים התאספנו לשיעור הכנה ליום כיפורים וראש השנה היה מרומם ומכין בהושענא רבה כל בני הנוער התאספו בדירה של עדי רכז הנוער אחרי שיחה קצרה התפזרו לשיעורים שארגנו להם ברחבי הישוב חוץ מהפעילות השוטפת בעיקר עסקנו באירועי התקופה הפיגועים לא נתנו מרגוע וקיימנו מספר מפגשים בעקבות זה עשינו קיר רגשות שיחות חיזוקים יצאנו לרחוב בירושלים וחילקנו לאנשים עוגיה תמורת חיוך גם ח"כ סמוטריץ' אכל וחייך יש לנו פשוט נוער נהדר שנרתם לעשייה טובה כנגד הרוע.

מיצד

מיצד מיצד hellip. איזה חורף משגע היה פה פתחנו בסדנת מודעות בנושא כישורים וקודים חברתיים הנערות, רובן עולות לט rsquo רכשו כלים להתמודדויות במצבים חברתיים בכלל מי לא רוצה להיות יותר מעורה ואהוב בחברה בעקבות גל הטרור קיימנו שיחות סוערות משמעותיות. דיברנו על הפחד, חוסר האונים ועל אמצעי ההגנה שלא נדע בראש חודש כסליו הרמנו מלווה מלכה עשיר ומיוחד בישלנו בעצמינו את האוכל היה גם מצב רוח טוב גם טעים וגם כמובן תכנית בנושא ldquoלגלות את האור שבתוכי ldquo כולנו גילינו דברים מיוחדים שלא ידענו או זכרנו קודם את חג חנוכה פתחנו בהפעלה לילדי הישוב גילינו אחריות והפעלנו בכיף חברות ילדים עליזה. יצאנו עם סיפוק היה שווה! רגע לפני החזרה ללימודים יצאנו להתפרק בהחלקה על הקרח נפלנו קמנו והעיקר הרבה צחוק וכייף אחרי שהתפנקנו ואכלנו הלכנו לפארק שם המשכנו לגלות את האור שבתוכי ועכשיו אנו כבר כל כך מודעות שיכולנו להעניק מזה לחברות בחודש טבת התעמקנו בשביל מה הגענו לעולם דיברנו פתוח ומשוחרר והעיקר התקדמנו.. מאוד עזר לנו להבין את המשמעות הסרט lsquoבשביל כפתור שווה ליסוע לאמריקה rsquo שהוקרן בחודש שבט ניתחנו את העצים שציירנו למדנו על עצמינו תכונות, חולשות וכישרונות כי האדם עץ השדה את אווירת חודש אדר התחלנו עם הכנה של עוגות אישיות קישטנו והפכנו אותם לליצנים מתוקים ואחר כך העברנו לחברה היה מצחיק משחרר וכייף סיימנו את התקופה המיוחדת עם הנערות במלווה מלכה בחרנו התמודדות שהתמודדנו איתה בתקופה האחרונה, ביטאנו אותו דרך עבודה נעימה בפלסטלינה ודיברנו על המשאבים שהשתמשנו להתמודד! היה מאלף! סיכום: נוער מיצד הוא נוער מיוחד!!! היה מחכים וכיף לעבוד(: