Additionally, paste this code immediately after the opening tag:


פרויקטים

"ביכורים":

מחלקת הנוער יצרה שיתוף פעולה עם אולפני "ארמדיל" במטרה לאפשר לכישרונות צעירים מקומיים לצמוח ולהתקדם תוך הנחיה של מוזיקאית ותיקה ומומחית בנושא, קרני אלדד. פרויקט מוזיקלי ייחודי זה של גוש עציון התקיים זו השנה השנייה, ובמהלכו הפגיש את הצעירים עם אולפן הקלטות, יצר עבורם הזדמנות להופיע על הבמה ולהקליט דיסק ביכורים עם תוצר סופי אישי משלהם.

 

"הפרוייקט":

הפרויקט, או בשמו הרשמי "המרכז לפיתוח וליצירתיות הנוער באפרת ובגוש עציון" הוא עמותה פרטית שקיימת 9 שנים, שמעודדת יצירתיות בקרב בני נוער. עד היום השתתפו כ-500 בני נוער בפעילות, והועלו הצגות, הופעות ומופעים מוזיקליים. השנה התחיל שיתוף פעולה בין מתנ"ס גוש עציון ובין הפרויקט, ונפתחה קבוצה המיועדת לאוכלוסיית הגוש, בה משתתפים 30 בני נוער מט'-י"ב. שני הפרויקטים המרכזיים של הקבוצה השנה הינם:

  •  תחרות כישרונות צעירים- עשרה מתמודדים בשירה, נגינה, וריקוד העלו את מופעיהם על הבמה בחודש אדר האחרון. כ-400 איש הגיעו לצפות בתחרות, והם אלו שהצביעו וקבעו את הזוכים בה.  למקום הראשון הגיע אליחי להמן מנוה דניאל, וזכה בפרס כספי.
  • מופע סוף שנה- מופע מוזיקלי של משתתפי הפרויקט, המופע יתקיים בה' תמוז (3/7/2014) במתנ"ס גוש עציון, פרטים ומכירת כרטיסים יתפרסמו בהמשך.

מערך התנדבות לבני נוער:

–          נוער גוש עציון בשיתוף עם מחלקת ההתנדבות במתנ"ס שבראשה עומדת חביבה כהן,  פועל במגוון מסגרות שונות, בהתנדבויות קבועות וחד פעמיות. טעימה קטנה מהן:

  • פרויקט חונכות "אח בוגר" בכרמי צור, ביוזמת רז'ין ספרנית היישוב, בו חונכים בקביעות מעל 20 בני נוער ילדים אחת לשבוע, ועוברים הדרכות וליווי אישי.
  • יום המעשים הטובים- במהלכו פעלו בני נוער ביישובים השונים, כאשר השנה התמקדנו בטיפוח ושיפור פני היישוב, בין היתר בגינון קהילתי, צביעת מועדוני הנוער ועוד.
  • התרמה גושית לסדנא- בני הנוער בכל יישובי הגוש יצאו להתרמה בבתים למען סדנת השילוב בגבעות, לאחר ששמעו מרכזי הנוער על פעילות הסדנא וצפו בסרטון המציג את הנעשה בה.
  • מחויבות אישית: משרד החינוך בשיתוף עם מחלקת הנוער ידאגו להשמה של בני הנוער במסגרות נוספות על המלאי המוצע כעת, ובין היתר בתפקידים אשר מאפשרים למתנדבים לתרום לנוער גוש עציון עצמו במסגרת המחויבות האישית, ובכך לחזק את מערך מחלקת הנוער. לדוגמא: תרומה במועדוני הנוער הישובים, סיוע במחלקת הנוער במתנ"ס, אחריות במגרשי הספורט בישובים ועוד

 

WhatsApp chat