Additionally, paste this code immediately after the opening tag:


ינואר 2015 - חלק 2

נוער קידר

בתחילת דצמבר נפתחה ביישוב תנועת הנוער הלאומי בהפנינג גדול לכל ילדי היישוב. התועה מונה כמעט 20 מדריכים, מכיתות ט' י'. במהלך דצמבר אף התקיים ערב גיבוש לכל צוות ההדרכה של תנועת הנוער בו לקחו חלק גם בני נוער נוספים מכתות ט' י' שהיו חלק פעיל בהקמת ההפנינג.

מדי שבוע נפגשים בכל יום שני כיתות ז' ומעלה לערב סרט עם פופקורן ושתייה ממש כמו בקולנוע. אחרי הסרט מקיימים דיון על הסרט ומה למדנו ממנו.

התחלנו בפרויקט מגרשים מוארים שבו אנו מפעילים קבוצת כדורגל וריצה לבני הנוער. הפרויקט משלב את הנערים המובלים כחלק מהמחויבות האישית. במקביל, נפתחו לנוער בכיתות י' מקומות הנדבות למחויבות אישית (מגרשים מוארים, תנועת נוער, ערב סרט ישובי ופרויקט אירועים ישובי המשלב את הנערים בעזרה להקמת אירועים).

בסוף דצמבר התכנסנו במועדון לערב חורף, עם ברביקיו חגיגי שבו נכחו למעלה מ20 בני נוער בכיתות ח' ומעלה.

בהמשך השנה מתוכנן יריד לפורים ומסיבת תחפושות, השתתפות בצילומים של תכנית טלוויזיה מובילה, ערב בנושא טבעונות, ערב בנושא אורח חיים בריא ועוד שלל פעילויות מגוונות.

 

מגדל עוז

פתחנו את השנה וסגרנו את הקיץ בפעילות "מאסטר שף" בה עלו מסיימי כיתה ו' לקבוצת החטיבה. היה מאוד מוצלח, מקורי וטעים, יישר כוח למארגנים!

חזרנו להתנהלות השוטפת של מפגשי אמצע שבוע, פעילויות, מפגשים סביב חגים, אירועים מיוחדים, וכמובן-מפגשי שבתות, ארוחות שבת משותפות, חגיגות ימי הולדת וכו'. הדגש השנה הוא על לקיחת אחריות של הנוער.

בתקופת החגים היו פעילויות רבות לנוער: החל ממסיבת פתיחת השנה החדשה ו"הרמת כוסית",  קישוט הסוכה המרכזית עליה היו אחראיים השנה חטיבת הביניים והם עשו זאת עם הרבה השקעה ויצירתיות. בהמשך יצאנו לטיול אופניים מאתגר ברחבי גוש עציון, וקינחנו עם ליל לימוד תורה בהושענא רבה-תודה רבה לכל מעבירי השיעורים, היה מעניין מאוד!

חופשת החנוכה עברה עלינו בטוב, פתחנו במסיבת חנוכה שהנוער אירגן-היה מהנה ומפנק! ישר כוח לצוות המארגן! כמיטב המסורת, למרות חופשת חנוכה שהתקצרה יצאנו לטיול יומיים בבקעת הירדן. התחלנו במסלול הסרטבא, היה מאתגר ומהנה. לאחר מכן הגענו לישוב "ברוש הבקעה" ושם עשינו הדלקת נרות חגיגית, על האש וכמובן סופגניות לקינוח. היה טעים ומשמין

WhatsApp chat