Additionally, paste this code immediately after the opening tag:


עדכון מחצית - 2018 - חלק 1

 

חצי שנה באגף הנוער-זה עולם ומלואו.

ננסה בכל אופן להתמקד בדברים העיקריים שהי לנו פה.

מיד אחרי החגים יצאנו עם מועצת הנוער האזורית לסמינריון משמעותי בכוכב השחר. התחלנו בסדנת מנהיגות עם גבעון הלל שם הוא הפגיש ביננו לבין הרועה שבנו, משם עברנו היישר אל סבונטו למפגש עם שלמה קשת שנתן לנו עוז ותעצומות לפעול במציאות, שבת. נחת אחרת בה זכינו למפגשים נוספים: שאול דה-מלאך מזכ"ל תנועת עזרא ורבקה שומן המדהימה סיפרה לנו על הצורך בבהירות ובהבנה במה אני טוב, במה פחות והחובה שיש לי להוציא את כשרונותי לפועל. עברנו יחידה ביחד על שליחות, על הדרך למטרה ועל מנהיגות שקטה של אמת שפועלת במציאות. ומכאן והלאה מעצת הנוער יצאה בשיא המרץ לעשייה!

לאחר מכן בחנוכה הפעילות ביישובים הגיעה לשיאים:

נוער מיצד נפגש לארוחה חגיגית ומסיבת פיג'מות, באלעזר קישטו סופגניות ענק במסיבה היו בסדנת אודיטי ויצאו להדלקת נרות על הציר, בבת עין המסיבה הייתה ממש עד לב השמיים הניגונים נשמעו בכל רחבי היישוב, סדנת החנוכיות שנערכה בכפר אלדד והדלקה אצל ותיקי הישוב הדליקה אור גדול, כפר עציון יצאו לטייל ברחבי הארץ היפה וחוו פעילות פשוט סוף הדרך, כרמי צור פינקו את החיילים בלביבות והלכו להדליק נרות לא פחות ולא יותר אלא מבית צור-מקום הקרב של החשמונאים, גם מגדל עוז לא יכלו שלא לפנק את החיילים בשוקו חם וסופלה מתוק וכמנהג המסורת גם עשו שמח בדירות אלומה בקיבוץ, נוקדים האירו את היישוב בהדלקות המוניות, פני קדם הקדישו כל הדלקה לאוכלוסייה אחרת שתורמת לקהילה, בראש צורים למדו את היסטוריית הקרוב יצאו לפיינטבול והדליקו נרות עם גרעין ארז, אלון שבות חגגו במסיבה מטורפת ותקוע גם לא ויתרו על סמינר קק"ל  מסיבה וחידון, גם תנועות הנוער ומועצת הנוער לא שקטו וחגגו בסמינרים.

אבל האורות הקטנים שהיו בכל היישובים הסתיימו באור גדול בהופעה הגדולה של התקווה 6 לנוער גוש עציון- הופעה שלא רבים ראו כמותה. האדרנלין סער והאולם פשוט עף!

לאחר מכן נכנסנו לחודש ארגון בו שמחנו להגיע ולראות את העשייה וההתלהבות של הנוער. את החיות של הערכים והאחווה. יישר כח לקומונרים ולמדריכים שהובילו את העשייה בסניפים!

וגם בהמשך-נוער גוש עציון לא יישן שנת חורף!

טורניר כדורסל מטורף, סדנאות הכנה לשירות משמעותי, צביעת מועדון נוער, חלוקת אוכל לחיילים, קבוצות מנהיגות, סדנאות משמעותיות, שיחות והשתלמויות של הצוות זו רק חלק מהפעילות הענפה. והכל התאפשר בזכות רכזי הנוער שדואגים תמיד תמיד להעשיר את הנוער המדהים שלנו!

ולאורך כל התקופה איום ממשי של בג"ץ ריחף מעל שכונת נתיב האבות. חברי גרעין נחשון בנווה דניאל החליטו שהם לא יכולים לשבת בבית בחוסר מעש כאשר יש איום ממשי על שכנים שלהם לגוש, בנתיב האבות. לאחר דיונים ומחשבות, קמו והרימו בשיתוף עם אגף הספורט במתנ"ס מרוץ תמיכה בתושבים. היה מדהים לראות כיצד הם הפיקו מאפס מרוץ משמעותי ומתוקתק בשיתוף פעולה עם כל הגורמים.

בתחילת שנה הגיע לאגף הנוער שמוליק סמואל, בחור מאלון שבות, עם חלום- להקים קבוצה של נוער חובב שירה שיכתוב יחד ויופיע בערבי ספוקן וורד- שירה מדוברת. עם רוח העשייה והרצון של שמוליק ביחד עם תמיכה של אגף הנוער במתנ"ס החלום לא נשאר בגדר חלום! ערב שלישי של ספוקן וורד כבר התקיים, כולם מוצלחים ומעשירים.

יום המעשים הטובים הגיע ואתו תחרות עשייה בין היישובים-  ולבסוף הנוער המדהים שלא מפסיק להתנדב זכה להופעה מרשימה של האמן חושים חזי דין, לפני ההופעה מועצת הנוער הכריזה על פני קדם כמנצחים בתחרות העשייה עם אחוז המשתתפים הגבוה ביותר.

במשך השנה יזמיות צעירות של נוער גוש עציון פיתחו משחק חוויתי לכל המשפחה "ארוחה מסתובבת". את המשחק  פיתחו חברת "מטקה" מאולפנת "אוריה"  במסגרת יזמים צעירים של נוער גוש עציון. מטרתו של המשחק הינה ליצור זמן חוויתי עם ההורים ובני המשפחה, לעודד עצמאות ולקיחת אחראיות סביב נושא הארוחה. המשחק כולל משימות, הפתעות וחידות הקשורות לנושא. כך הזמן הזה מנוצל לחוויה מהנה. הפרויקט הינו ביוזמה של אגף הנוער ובשת"פ של אולפנת אוריה ופרויקט יזמים צעירים העולמי.

כמו כן, קבוצת המוזיקה של ווליום וקבוצת התאטרון של הנוער מרקיעות שחקים עם ביצועים שבהחלט לא היו פה בגוש. את ההופעת חורף של ווליום כבר זכינו לראות והתאטרון יפתיעו אותנו מיד לאחר פסח.

מידי חודש נפגשו רכזי הנוער להשתלמות, כמה מההשתלמויות הייחודיות:

לקראת פורים יצאנו ליומיים לתל חי עם המגזר הכפרי, שם פגשנו רכזים מכל רחבי הארץ, העשרנו את המידע והקשרים שלנו וחווינו פעילות ערב חווייתית עם אודיטי ופק"ל קפה מתנה לכל רכז!

לקראת פסח נפגשנו בעוז וגאון ופתחנו עם חשיפת הנגרר, חנכנו את הנגרר בו יש ציוד חוץ שיוכל להגיע לכל יישוב ויישוב בהזמנה מראש, הרכזים קיבלו הנחיות לתפעול והציעו הצעות כיצד לייעל ולשדרג את העסק. לאחר מכן ערכנו מאסטר שף משוגע בו הרכזים הוכיחו לעצמם ולעולם שהם יודעים להוציא מכל חומר גלם את הטוב ביותר!

וככה  לפני פסח:

בבת עין נפגשו סביב ר"ח ניסן נוער בנות יחד עם אימותיהן לאפיית מצות משותפת, כמובן שהאפייה נעשתה כהלכתה "לשם מצת מצווה". נציגי היישובים אשר מובילים במשך השנה כולה במועצה האזורית יצאו לוועידה המחוזית שם לקחו חלק בהחלטות החשובות של המחוז. בחופשה קיים בית מדרש לנוער פני קדם,  נוער תקוע, נוקדים ונוער ראש צורים יצאו לטיולים, נפתחה תכנית עין טובה בראש צורים,  נערך ערב בנות לנווה דניאל בבת עין, היה ערב שמיניסטים מטורף לנווה דניאל, הייתה שיחה משמעותית שיחה עם לימור מזרחי בנווה דניאל, קבוצת שאקל-קבוצת שטח ומנהיגות נוער, יצאו לטיול משמעותי!

מחכים כל כך לפעילות הקיץ!!

יסכה רכזת מנהיגות ופרוייקטים

 

אלעזר   אלעזר

האמת שבחצי שנה האחרונה עברנו הרבה..

נתיב האבות היה נושא שהעסיק את הנוער ואת היישוב כולו וסביב הנושא הזה התעסקנו הרבה מהזמן.. נפגשנו עם כמה אנשים שהיו נערים בזמן הגירוש ושמענו מהם את הסיפור שלהם, נפגשנו עם עיתונאים לסדנת צילום, נפגשנו הנוער כמה וכמה פעמים לראות מה אנחנו יכולים לעשות בתור נוער, התנדבנו, המון מהנוער נסעו לעשות הסברה בכל הארץ…

ואז ברוך ה' נדחה הפינוי.. ומסיבת פורים קיבלה משמעות אחרת… השמחה והכיף שהיו הרגישו אמתיים ומשמעותיים… הארגון של המסיבה שייך תמיד לשמיניסטים, הפכנו את האולם לכפר ערבי, ישבנו על מחצלות ואכלנו לאפות עם לאבנה וחומוס.. רקדנו וכמובן הצטלמנו למגנטים..

עוד דבר משמעותי שקורה זה שהנוער הצעיר מקבל לאט לאט יותר מקום: בתוכם קבוצת המנהיגות המדהימה שאומנם מורכבת מקבוצה קטנה של ח'ברה אבל אי אפשר לפספס אותם, מגיעים לומדים משקיעים ונהנים ממה שקק"ל מציעה להם.. בנוסף היה ערב בנות לכל בנות הנוער הצעיר, מועדונוער לנוער הצעיר, סדנת מנדלות, סדנת מיניות בריאה ועוד הרבה דברים קטנים וגדולים..

כיף להיות אתכם נוער אלעזר!

היל

האמת שבחצי שנה האחרונה עברנו הרבה..

נתיב האבות היה נושא שהעסיק את הנוער ואת היישוב כולו וסביב הנושא הזה התעסקנו הרבה מהזמן.. נפגשנו עם כמה אנשים שהיו נערים בזמן הגירוש ושמענו מהם את הסיפור שלהם, נפגשנו עם עיתונאים לסדנת צילום, נפגשנו הנוער כמה וכמה פעמים לראות מה אנחנו יכולים לעשות בתור נוער, התנדבנו, המון מהנוער נסעו לעשות הסברה בכל הארץ…

ואז ברוך ה' נדחה הפינוי.. ומסיבת פורים קיבלה משמעות אחרת… השמחה והכיף שהיו הרגישו אמתיים ומשמעותיים… הארגון של המסיבה שייך תמיד לשמיניסטים, הפכנו את האולם לכפר ערבי, ישבנו על מחצלות ואכלנו לאפות עם לאבנה וחומוס.. רקדנו וכמובן הצטלמנו למגנטים..

עוד דבר משמעותי שקורה זה שהנוער הצעיר מקבל לאט לאט יותר מקום: בתוכם קבוצת המנהיגות המדהימה שאומנם מורכבת מקבוצה קטנה של ח'ברה אבל אי אפשר לפספס אותם, מגיעים לומדים משקיעים ונהנים ממה שקק"ל מציעה להם.. בנוסף היה ערב בנות לכל בנות הנוער הצעיר, מועדונוער לנוער הצעיר, סדנת מנדלות, סדנת מיניות בריאה ועוד הרבה דברים קטנים וגדולים..

כיף להיות אתכם נוער אלעזר!

הילה

 

אלון שבות

פעילות הנוער באלו"ש צוברת תאוצה ועוד תגיע לשיאים שלא הכרתם בקיץ הקרוב!

לאחרונה המועדון נוער עבר שיפוץ ושדרוג מקיפים שכוללים הכנסת טלוויזיה, פלייסטיישן, מטבח חדש, ספות, משחקים ועוד המון דברים והנוער מגיע בהמוניו בעיקר בסופ"שים על מנת ליהנות מהמועדון ועוד מגוון פעילויות.

לפני כחודשיים נכנסה לתפקיד רכזת ז-ח (נוער צעיר) רוני חכם, מאז שנכנסה התחילה לעבוד בצורה מדהימה על פעילות מתאימה לגילאים אלה ובינתיים היא מצליחה, ובגדול!

בנוסף לכך, אנחנו משקיעים משאבים רבים גם בנושא המשפחות המאמצות ואנחנו דואגים שלכל שכבה יהיה בית שני שמלווה אותם במשך השנה. הנערים והנערות מגיעים פעם בשבוע (בדרך כלל בשבתות בערב) ויכולים ליהנות משיחה עם אדם בוגר, חברים ואף לשמוע מידי פעם גם שיחות מעניינות בנושאים שונים ומגוונים.

החודשים הקרובים יהיה מלאים בפעילויות שונות ואני בטוח שהנוער הולך לקבל המון בזמן הקרוב.

עמית

 

בת עין בנים   בת-עין-בנים

הכניסה לתפקיד הייתה מאתגרת בעיקר בנושא של שינוי המהות של סביבת הנוער ביישוב בת עין כפי שהיה עד עכשיו, עד כה רוב המשאבים הוקדשו למעשה לנוער מסויים וקבוצת נערים אחרת פחות קיבלה מענה. המועדון קיבל שם חדש "בית הנוער" כדי לבנות תשתית חדשה שתשנה את כל מה שהיה עד עכשיו בנושא חילקנו את התהליך לשלבים, כרגע אנחנו נמצאים בסיום השלב הראשון שהוא ההפרדה ומתכננים בימים אלה את החזרה של כלל הנוער לפעילויות משותפות.

עוד אצלינו במהלך השנה האחרונה- "סיירת ח"ח שהיא פרויקט התנדבות רב שנתי שפיתחנו השנה הביאה את בני ובנות כיתה ח' לפעילויות מאד משמעותיות ויפות, החברה עבדו מקסים ונהנו מהעבודה.

ואיך אפשר בלי לספר על פעילויות חדר המוסיקה שמשתף את כל הגילאים וסוגי הנוער, כולם מנגנים, נהנים ומודרכים ע"י אנשים וטובים שמביאים את הנוער לתוצאות טובות והתרחשות נפלאה ומתמידה.

כיף להיות פה עם הנוער היקר!

אורי

 

בת עין בנות    בת-עין-בנות

בנות יקרות,

נכנסתי לתפקיד רק לפני מספר חודשים וזה מרגיש נצח. ישר הרגשנו כאילו זו הכרות של שנים…

בחצי שנה עשינו פעילויות מגוונות ומהנות.

מספר בנות השתתפו בקורס דיג'י. בקורס הן למדו את עקרונות הדיג'י והתקליטנות ונחשפו לסוגי מוזיקה שונים. הרגשתי שרבות מהבנות מצאו אהבה חדשה בחיים, תחום ענק שאפשר לגדול בו ובעיקר נחשפו לעוד חלק בנפש שלהן עצמן. אירוע הסיום של הקורס היה מסיבת הפורים המטורפת שהרמתן לנו!! היה מדהים!!

את אירועי פסח פתחנו באפיית מצות של אמהות ובנות. במוצאי ר"ח ניסן נפגשנו אמהות ובנות בבית שלמה והכנו את הדבר הכי חשוב לפסח!! לפני ניקיונות הבית חשובות יותר המצות!! עבדנו יחד ובשיתוף פעולה ויצאנו עם תוצר מוגמר כשר לפסח למהדרין!! הייתה חוויה מדהימה ומרוממת! שנזכה לעשות זאת כל שנה!!

אוהבת אתכן ומחכה להמשך של עשיה יחד!

צופיה

 

נוער כפר אלדד   נוער כפר-אלדד

לפניכם סיכום קצר של מה שהיה  בחצי שנה האחרונה  עם נוער כפר אלדד :

אחרי החגים פעילות הנוער חזרה לשגרה מבורכת.. חדר הנוער ביישובנו  פתוח בימי שני ורביעי/חמישי , ומידי פעם גם בערב שבת. בחשון הגיע אלינו זיו יחזקאלי מתקוע לסדנא בנושא מודעות עצמית,  וכמובן  כל הזמן פעילויות השגרה. חודש כסלו היינו בעיצומו של מעבר דירה, חדר הנוער עבר לכניסה לישוב, ארזנו פרקנו והכנסנו עיצוב מחודש התחדשנו  במערכת ישיבה צבעונית ויפה ועוד ,הייתה  לנו סדנת גרפיטי וקישטנו קיר בחדר החדש.. בחנוכה יצאנו לטיול סנפלינג  אתגרי בנחל רחף סיימנו בחשיכה את המסלול והייתה חוויה נדירה, בנר שביעי יצאנו להופעה של להקת התקווה 6  במתנ"ס. טבת – נסענו לחדר בריחה בכפר עציון, עם הנוער הצעיר אנחנו בתחילתו  של תהליך התנדבות בישוב בעזרת ה' -נפגשנו עם סלעית לשיחה וסדנא בנושא נתינה, והיו גם פעילויות בחדר הנוער בנושא, בקרוב תתחיל ההתנדבות עצמה. עם הנוער בוגר: נסענו לביקור בנתיב האבות התארחנו אצל משפחה ושמענו שיחה על המקום, יצאנו לקולנוע, יצאנו לחומוסיה וחגגנו מסיבת גיוס לאחת מהנערות, שבט  – לאחר שנדחתה שוב ושוב בגלל מזג האוויר, יצאנו  בסוף לצעדה לזכר שיירת הל"ה צעדנו לילה שלם באותו המסלול שהל"ה צעדו, סיימנו את הטיול במדורה וארוחה לילית ובשעת בוקר מוקדמת חזרנו הביתה שמחים ועייפים. לכבוד טו בשבט שתלנו עצים ועשינו פונדו פירות ושוקולד משובח, כמו כן הייתה בחדר הנוער סדנא של קק"ל שכללה משחק אינטראקטיבי ברחבי הישוב, אדר- לכבוד פורים הגיעה אלינו מאפרת מקצועית לסדנת איפור וציורי גוף היה נדיר ביותר.  וכמובן שכמו בכל שנה בני הנוער השקיעו והפיקו שוק פורים לתפארת. והייתה גם מסיבת פורים בחדר הנוער עם משחק גלגל המזל פרסים משימות וחידות ועל האש מפנק  J

חיה והנוער

 

כרמי צור    כרמי-צור

בחנוכה יצא נוער כרמי צור לחלוקת סופגניות לחיילים במוצב הסמוך לישוב, הדלקנו נרות חנוכה בבית צור, ערכנו מסיבת חנוכה בסגנון מאסטר שף-גילנו כמה כישרונות חדשים, וטיילנו בהרי ירושלים היה כיף!

לפני כחודש פתחנו תכנית משותפת עם המשטרה לבנים ט' – י"ב, מחכים להמשך! מצפים לנו ימי סיור, שיחות ועוד מגוון פעילויות מעייניות.

לכבוד פורים הנוער קישט את הישוב כולו בבלונים ויצר אווירה פורימית ושמחה! לתושבים היה כיף לקום בבוקר ולראות את השמחה באוויר.

וכל זה רק על קצה המזלג.

נאווה

 

מגדל עוז   מגדל-עוז

הפעילות השנה התרכזה כמו תמיד בעיקר סביב תקופות של חגים (למעט הפעילויות השבועיות שבשגרה, ולהתנדבויות החודשיות)-

לאחר החגים קבוצת החטיבה נפרדה מהמדריכים האהובים לינוי וצור ונטורה -שטסו לטיול בהודו, וקיבלו בברכה את המדריכים החדשים תהל ונצר

חודש הארגון עבר חלף לו ולאחריו שנגמר חודש ארגון וחזרנו לשגרת הלימודים והחורף.

לאו.

חג החנוכה היה עמוס בפעילויות מגוון ומהנות- בנר ראשון של חנוכה עשו קבוצת החטיבה ודירות אלומה וגפן מסיבה חנוכה משותפת בה קישטו סופגניות, שיחקו בינגו בנושא חנוכה, ושרו שירי חנוכה-היה מאוד מהנה ומחבר! בנר שני של חנוכה התכנסו קבוצת התיכון להכנת סופלה שוקו חם לחיילים, לאחר שהאוכל היה מוכן נסעו בין עמדות החיילים המפוזרים בגוש וחילקו להם את האוכל המפנק יחד עם ברכת חנוכה שמח. בנוסף יצאנו כל הנוער לטיול "יום וחצי" שכלל לינה בדימונה ומסלול במכתש הקטן, חזרנו עייפים אך מרוצים. ביום האחרון של חנוכה השתתפנו בפעילות באבלגול (טורניר כדורגל בתוך כדורי ענק מתנפחים), ובערב נסענו להופעה של "התקווה שש" שהתקיימה במתנ"ס לנוער של כל הגוש.

חנוכה עבר לו-בט"ו בשבט יצאו בני עקיבא לנטיעות המסורתיות, ולאחריו הגיע חודש אדר שהיה עמוס בשלל פעילויות של בתי הספר ושל הנוער.

בחג הפורים בבוקר עשו ילדי החטיבה שוק פורים כמיטב המסורת, היה מהנה ושמח, וכמובן שקינחנו בפיצות הידועות.. בערב שושן פורים עשינו מסיבה בנושא סרטים, במסיבה היו מספר חידונים ומשחקים והתקיימה תחרות תחפושות בנושא. בבוקר שלמחרת יצאה קבוצת התיכון לטיול ופיקניק בוואדי קלט, ולאחר הטיול נסענו למושב כפר אדומים בו עשינו את השבת במכינת "עין פרת". השבת הייתה מהנה ומגבשת, ובמהלכה אף שמענו שיחה מתושב היישוב על ההתמודדות של היישוב עם נושא עירוב הדתיים והחילונים ביישוב.

אסף.

 

נוער נוקדים נוער נוקדים

אז מה עבר עלינו השנה עד עכשיו?

עשינו סדנת גרפיטי ושינינו את נראות המועדון-שווה לבוא לראות!

נפתחה קבוצת מנהיגות של הנוער מטעם קק"ל הם נהנים מפעילות כל השנה, ועכשיו בשיא ויצאנו 15 נערים לטיול חנוכה בדרום הארץ-היה מטורף.

בחנוכה- עשינו מסיבת חנוכה מטורפת במיוחד ועברנו בדירות של אנשי היישוב וכמובן שנהנו בהופעה של התקווה 6!

ואיך הזמן רץ-כמעט מיד לאחר כאן התחלנו להתארגן על מסיבת פורים סביב הנושא של 70 שנה למדינת ישראל " חגיגה ישראלית.

את חופשת הפסח פתחנו בטיול אופניים לכל אורך ימה של תל אביב יפו.

כרגע מתכוננים לקראת טקס יום הזיכרון שינוהל ע"י נוער נוקדים.

וזה רק בקטנה ממה שקורה באמת.

עדיאל

 

פני קדם   פני-קדם

אז מה היה לנו?

שבט – הנוער הצעיר בנה יחד עם אחיה ספסלים מרפסודות. צבענו את המועדון ומנסים להסתדר עם המידות הקטנות עלינו. יצאנו למבצע נטיעות, הנוער ניהל את הערוגות שצמודות לגן.

פורים – הנוער האלוף שלנו הפעיל שוק פורים מושקע ביותר לילדי הצהרון לילדים עם צרכים מיוחדים בגבעה הצהובה. החברה יצאו מועצמים ואף הרגישו שהצליחו לשמח וליהנות בעצמם. בנוסף בפני קדם, הנוער הפעיל  שוק פורים לילדי הישוב. והיה מצויין! ולבסוף חגגנו במסיבת פורים עם הרבה מוזיקה וריקודים.

תנועת הנוער עוז – לפני שלושה חודשים הנוער הצעיר פתח מחדש את פעילות עוז, החברה משקיעים ועובדים יפה. פעם בחודש, המדריכים עוברים סדנת הדרכה אצלנו בישוב.

יום המעשים הטובים- מיד אחרי הפורים, יצאנו במבצע איסוף בגדים ממשפחות הישוב, את הכל ריכזנו בקרוואן שהוקצה לצורך הפרויקט. ביום עצמו התכנסנו אחה"צ ועד השעות המאוחרות, מיינו, קיפלנו וסידרנו מאות חבילות בגדים. המבצע תורם בשלוש דרגות:

  1. למשפחות שמפנות דברים לא נצרכים מהבית. 2. למשפחות שנהנות מהדברים שקנו. 3. כל ההכנסות קודש לגמ"ח פני קדם עבור משפחות נצרכות. החברה׳ עבדו קשה, נהנו ואף זכו בפרס עבור עמלם. החנות ממשיכה לפעול עד פסח ולאחר החג, הבגדים שיישארו ימסרו לגמ"חים מרכזיים יותר.

סדנת מוגנות – הנוער השתתף בסדנא מיוחדת שצוות מוגנות בנה והפעיל, מפגש אחד לבנות על דימוי גוף וסדנא נפרדת לבנים על מוגנות בחברה. ההשתתפות היתה 100% וקיבלה גיבוי חיובי ביותר מצד ההורים.

פסח – הנוער מקיים מבצע פלאפל לטובת הרעבים ללחם בקהילה ואף כדי להרוויח כסף עבור פעילות הנוער בישוב. בית מדרש נוער – כמסורת פני קדם בחופשים, אנחנו מקיימים, כל יום, מיד אחרי שחרית, לימוד יומי על ידי תושבים. מיד אחרי השיעור נהנים מסעודת קורנפלקס טעימה. פעילות בחווה – הנוער בוגר יצא לגיחה בחווה של גבריאל, עבדו, מינגלו, נשארו לילה.  החבר׳ה יזמו ויצא מטורף!

בפעילות השוטפת, הנוער הצעיר נפגש עם המדריכים בימי רביעי במועדון. הנוער הבוגר נפגש בשבתות לקידוש מיוחד עם ערכים מוספים.

בתכנית בקרוב – זיכרון בסלון, טקס יום הזיכרון, הופעות בטקס עצמאות, אירוח ישראלי, יום סבאבא ועוד מלאאאא פעילות.

אילנה

 

WhatsApp chat