Additionally, paste this code immediately after the opening tag:


פרויקט אפיית עוגות לפינה החמה

פרויקט אפיית עוגות לפינה החמה

בשיתוף פעולה של אולפנת אוריה, מחלקת ההתנדבות במתנ"ס וה'פינה החמה', אופות תלמידות שכבת ט' בתנור הבית באולפנת אוריה עוגות ומאפים עבור החיילים המשרתים באזור.
כל שבוע יוצאות בנות שכבת ט' להתנדבויות ברחבי גוש עציון. זאת במסגרת פרוייקט לבי"א – 'לתת ביחד אוריה', בניצוחה של הרכזת טלי קולודני.
בכל שבוע נבחרות מצטיינות ההתנדבות בפרויקט לביא ל"לביאות השבוע", והן זוכות בפרס שמשמח מאוד את ליבן – אפיית מאפים ועוגות באותו השבוע למען החיילים המגיעים לפינה החמה.
חביבה כהן, רכזת מחלקת ההתנדבות מספרת: "בנות אוריה הנפלאות עסוקות במהלך השנה כולה בהתנדבות ועשיה חברתית למען הקהילה בגוש עציון. פרוייקט אפיית העוגות החל כצורך הולך וגובר שעלה מהשטח ע"י מתנדבי הפינה החמה, כשבתקופה זו החל חוסר בעוגות ביתיות למען החיילים. פרסמנו קריאה לתרומת תנור, על מנת להקים פרוייקט אפיה שיופעל באופן שוטף, ומי שיכלה בדיוק באותו השבוע לתרום תנורה היתה אוסי ששון-דרוק – אלמנתו של צחי ששון הי"ד, שהקימה את הפינה החמה יחד עם רותי גיליס. טלי קולודני יחד עם בנות 'אוריה' הרימה את הכפפה, ומאז שהחל הפרויקט קונות הבנות שנבחרו באותו השבוע את המצרכים, אופות לפי מתכונים מגוונים ומביאות בעצמן לפינה החמה את העוגות לחלוקה לחיילים."

פורסם בגושפנקה סיון תשע"ג

WhatsApp chat